Nedjelja

Napokon jedan vedar topao dan sto znaci da me ledja manje bole ne idem srat svaki cas i vrtoglavice su podnosljive

Milica pravi nervozne nepravilne krugove oko mene da je ne volim ovoliko sad bih joj sve svece skidala s neba macke su kao djeca ja pa ja pa ja i daj pa daj pa daj nisam bas vjesta u tom balansiranju izmedju ljubavi i ljutnje

Onima koji zele da dokazu da sam skrenula prilazem dokaz umjesto na macku ozbiljno sam se izgalamila na flomaster koji se je tri puta za redom skotrljao sa stola na pod ignorisuci moje pokusaje da nacrtam zivot

Napravila sam krompir salatu sa jajima mladim lukom i patlidzanima

Ocistila sam podove ostalo mi je dva sata slobodnog vremena da izadjem setati sa psom ili da nastavim sa ciscenjem kuce ne mogu biti na dva mjesta istovremeno to zna svaki mladi fizicar

A onda nazad u moj zatvor u kojemu odavno nema zive duse samo ja i moja boljka neupucenima nista nece znaciti ako naredam dijsgnoze na latinskom

Zato necu oprati kosu pas ce biti sretan mene ce da grize savjest sto nista ne mogu da stignem cak ni dosadu

Ucinila sam malo dobro djelo za danas deset minuta moje slobode poklonila sam jednoj bubi koja se koprcala na ledjima nikako da se prevrne ispravi i odleti lagano sam je kasikom zagrabila i ostavila na osuncanom prozorskom okviru da joj se krila osuse

Necu oprati kosu pas ce biti sretan idemo do rijeke ako ne bude mogla toliko hodati jer je bole zglobovi nosicu je svadju sa flomasterom i kreativno izrazavanje ostavljam za noc

Mislim na onog talijanskog klinca sa evrovizije koji je mozda sinoc usmrkao staklo trebalo bi ga hitno odvesti u bolnicu to moze biti opasno iznenadila sam se da jos neko uopste spominje rokenrol

Lijep je dan danas i zivot je okej cak i kad sloboda znaci da ce vas gristi savjest jer setate s psom a nered u stanu samo potvrdjuje da ste neodgovorna majka kcerka i dvostruka bivsa zena koja nikad nece savladati vjestinu baratanja sa vlastitim osjecajem odgovornosti i stoga ce crtati samo skice i pisati kratke pjesme otete od svoja dva sata slobode dnevno

Onima koji su namjerili da dokazu da sam skrenula napominjem da je ovo jedna dugacka pjesma i da mogu slobodno da je iskoriste protiv mene u svakom slucaju rijeka je procvjetala vjetar ce me zagrliti ja cu mu reci hvala ti hvala ti plakacu mozda dan je topao pas je sretan ja postojim

Komentariši