Perestrojka

I am survivor
Napisala  o sebi u jutrosnji status

Savrseni statut

Za neku privatnu perestrojku

I na engleskom za siroku internetsku publiku

A onda obrisala

Zapravo opstanak je vrlo intimno iskustvo

Pa sam napisala jasno i prilicno glasno

Na nasem

Ko sam to ja?

Ja sam prezivljavacc poliglota

Na svim svjetskim  jezicima i sire

Onda sam odabrala opciju privatno

Da vas ne opterecujem tmurnim mislima

Ali sta ce mi onda status o meni

Bez vas

Pa sam se malo predomisljala obrisala privatno i stavila javno

Jer privatnost ne postoji

To je samo ilizija programera bez ideja

I umisljenih boraca za slobodu

Svega i svaccega

Evo je sloboda

Umalo  sam jutros napala

I opljacckala dvije mlade cigancice

Sto su nosile sa trznice

Pune kese tresanja asslama

Banana jagoda kivija i narancci

Kakva sjajna vocna salata

Sa svim preporucenim dnevnim dozama vitamina minerala

I elemenata u tragovima

Ali nisam imala petlje

Eto vam sloboda partizani internetski

Jebla vas sloboda

I to sve u mom danasnjem statusu

Koji je trebao biti privatni

Samo za moje occi

Ali nije jer za razliku od vas eticcari i esteticcari

Ja sam istinski slobodna

Jos od moje osamnaeste

Kad sam otisla na prvu

Od milion buducih rektoskopija

Jer

Poslije toliko vremena

Kaze dr Ruzza

Koja ne gleda ljude u occi

Pa joj pogled vrluda kao jaje

na ulju u tavi

Ali ih zato  gleda u guzice

Strogo i profesionalno bez emocija

Poslije toliko vremena

To bi trebalo da ti bude normalno

I obicno kao odlazak po hljeb

ali nije vikala sam skupljena

u polozaj fetusa na stolici

Plavookoj profesionalnoj zavirivaccici

U nase mrakove

Nije nikad

Samo mi je sloboda postala lagana

Kao sto je lagan

friski hljeb ispod saca

Sjecam se jutros

Dok  umacem budjave korice starog hljeba

U teglu sa pekmezom od kajsije

Ja sam prezivljavacc s manjkom vitamina

U ovoj privatnoj objavi koja nema smisla

Ako nije javna

Jer privatnost  postoji samo u vama samima sve izvan je javno dobro

Samo u vasim guzicama

Samo

Ako cutite i mislite

I onda opet cutite samo

Ako kakite u sebi a

Mozda vas bas zbog nedostatka javnosti

Muce kronicne opstipacije

Pitam vas

Da li bi onda ista ikad u svijetu bilo napisamo

Naslikano

Otpjevano

Odsvirano

Ili

Ispricano u kameru

Ako nam slusaoci ne trebaju?

Ako treba da komuniciramo

Samo sa isfeniranim frizurama

I fotosopiranim istinama

Bez tagovanja

Ako  nam drugi ne trebaju

Cak i samo zato

Da podijele s nama tu

Piljevinastu koricu starog hljeba

Jednog od onih dana

Kada se nebo rusi

A voda nosi sve pred sobom

Cak i samo zato da

Plivaju s nama kroz

Tu  budjavu katastrofu

Koja je trebala biti privatna

Ali nije

 

IMG_20170703_012751_369

 

Komentariši

