Dracca

Ja sam cudo opstanka. Vjecna enigma darvinizma. Nekada davno nesto ili neko u paramparcad je zdrobilo moju dusu. Nikad nisam otkrila sto ali znam da ju je smrvilo  divljacki skacuci po njoj kao nemirno dijete na trampolini. 

Ostaci moje duse su ipak nekako srasli. Na mjestu nepravilnih oziljaka i tragova boli izrasla je velicanstvena  bodljikava dracca.

Svaki bozji udah mora da prodje pored nje. Svaki izdah mora da pobjegne brzo vani. Njen je miris u nekoliko kratkih sedmica mjeseca maja moja jedina nagrada.

Izmedju svakog udaha i svakog izdaha provedem samo par sekundi na slobodi. Ako ste negdje vec sreli osobu koja tesko dise drzi se za trbuh i izgleda kao da je upravo pobjegla coporu gladnih vukova ,mozda sam to bila ja.

Ponekad. Ponekad prodju dvije ili tri godine dok skupim snagu da udahnem ponovo.

Darvinu bi ovo moje iskonsko iskustvo o  prezivljavanju sigurno bilo zanimljivo.

Komentariši

