I am not blue 

I am The Blue
Ovih dana pusim cikove.  Sreca da pepeljaru rijetko istresam pa ih se nakupilo podosta. Svaki put zapalim malo vlastitog nosa. I malo ponosa.  Da nije te komplikacije mogla bih komotno da kazem da sam sretna. 

Sjetilo me sve to na vrijeme kada sam u domu na Savi skupljala prljavi vess pa kad ponestane cistog istresala bih korpu na pod i odijevala najmanje prljavu majicu. I tako sve dok ne bih skupila novac za autobus do kuce.

Ali to je bilo drugacije vrijeme. 

Samo sam ja bila jednako cudna.

Kada bih pozeljela da cujem mamu morala sam obrisati suze odjenuti se otici do telefonske govornice imati novca za karticu i nadati se da je mama kod kuce i da ceka moj poziv.

Dani su bili plavlji.

I Lennon je jos bio zziv.

Samo sam ja bila jednako cudno tuzna a prljavi ves jednako prljav.

Komentariši

