memento mare

2017-06-09 07.24.58Danas je svjetski dan oceana i mora.

Sto je u mojoj dnevnoj ujdurmi ostalo neprimjeceno.

Ali ne sasvim. More je moje. Ja sam more. Ne mozemo biti dalje nego sto jesmo.

Ne samo da nam je drzava mrtva hladna uskratila mogucnost da izvadimo pasose pa makar utekli sa njima od svega ,bez novca i bez plana  u pravcu mora. Bilo kojeg ,bilo cijeg mora.

Jer more ni ne moze biti iccije. More je moje. Ja sam more.

Parafraziracu ovdje Nitczea:

Ako dovoljno dugo gledas u bezdan i bezdan ce poceti da gleda u tebe.

Sretan vam svjetski dan mora.

 

 

 

 

 

Komentariši

