Ova pjesma

ova pjesma je samo obična kofeinska samost nedjeljom ujutro  ( koja odbija da progovori sve dok joj nebo ne pokloni glas Bena Howarda i tačka ) jutros sam samo obična hemijska reakcija između bure i soli koja još ni oči nije otvorila jutros sam samo hrpa organskih jedinjenja nesposobna da shvati prostu matematiku većine prilagođene svim vremenskim prilikama izdresirane da se zavuče u svaki smisao između korica u šavovima spojenih stranica tih par  knjiga koje su ikad pročitali sa urođenim znanjem o nepromočivosti  ljudske sudbine koja je ionako zapisana u rodnom listu vozačkoj dozvoli diplomi jutros sam toliko usamljena da više ne pričam ni sama sa sobom jer mi je dodijalo slušati  tu barabu u suknji koja je u stanju da svakome kaže njegovo osim samoj sebi jutros sam samo hrpa kostiju i tetiva sa žilavim mišićima jutros sam samo tijelo kojeg ću ribačom  četkom da izgrebem do krvi da saperem svu prošlost koja mi se još  nije oljustila sa kože onda ću da upakujem to tijelo bez prošlosti u  podnošljivost moje najdraže crne haljine podignem uglove usana na gore prema oblacima kupim hljeb mlijeko i jagode jutros sam samo  zbrčkana sjena polovne sebe u zimskom kaputu od tvida koji mi je odavno jedini i najbolji prijatelj jutros sam samo mali bezimeni kamenčić sa plaže u Drašnicama koji se otkotrljao pod krevet i nikoga nema da ga podigne i zagrli stavi ga u džep ugrije vrati ga doma tamo gdje se divljanje morskih kapljica i vjetra sluša pobožno svakog jutra u prizemlju za stolom pokrivenim plavom mušemom na tačkice na kojem svaki doručak ima svoje vlastito ime i prezime jutros sam samo  obična samostojeća samost koja samo  stoji samo ćuti samo gleda u mirisni horizont na rubu šolje sa kafom

13434957_10154045574206072_506692689043796171_n

226018_2105730735231_7692066_n.jpg

2 komentara na “Ova pjesma

Komentariši

