NA LINIJI RAZGRANIČENJA

 

Opet
Taj osjećaj
Da sam skrenula pogrešno
Zalutala si u Balije
Kaže mi drvosječa
Ljubazan neki čovjek
Opet taj osjećaj
Da sam nešto zaboravila uraditi
I nikako ne mogu da se sjetim šta
Radnja cijele priče

Stotine   ljudkih zivota

Nekoliko macjih i par psecih
Zavisi od te zaboravljene sitnice
Kiseonik uragani zemljotresi ratovi
Kao kad sam onda
U Ulici Vladimira Nazora
Udarila svoj najjači bekhend
I lopta je završila u prozoru teta Ljubice
A ona je bila pobožna i znala sam
Da mi nikad neće oprostiti ili ona ili bog
Taj osjećaj da sam trebala
Ali nisam
Zaliti cvijeće
Pokupiti suhi veš prije nevremena
Ali nisam
I cijela priča se raspala
Na nepovezane
Patetične rečenice
Ko je to rekao možda
Koeljo možda ne
Kako to zabavno zvuči
Lutati pisati predviđati budućnost
Obečavajuće umnožavajuće
Rat ili nerat šah ili mat
Taj osjećaj da ništa
Ama baš ništa
Ne može da nahrani zvijer ništa
Niko nikako nigdje
A
Krompirići sa ljutim papričicama
Su jednako slasni kao i uvijek
Kao i komedije poljupci mirisi
Mirisi malih beba
Tek okupanih
Mokrih potiljaka
Sljepljenih uvojaka
Malih pupoljaka ljudskih
Koje rodimo ljuljuškamo obožavamo
I onda
Odjednom
Nešto zaboravimo da kažemo
I onda i
Onda
Krompirići će da se ohlade
Sve će uzalud sve uzalud i
Vjetar i zagrljaji  mačke i prošek
Svemir će biti samo obična
Pustoš koja svjetluca
Bez nas
Nikog neće biti
Da mu se divi
Nikog biti neće
Da se prejede krempite
I zaspe naslonjen na zavjesu
Od čipke
Nikog neće biti
Da plače iz čista mira
Od sreće od straha od ljubavi
Samo taj prokleti osjećaj
Da sam zaboravila
Isključiti peglu
I da je baš tada
I baš zato
Sve krenulo po zlu

Komentariši

