BESKUĆNICA 2

Znam da sam trebala
Trebala sam
Posaditi limun i
Smokvu pored onog nara
Zapravo nara su dva
Koji rastu sami i nevoljeni
Jedan prema drugome u napuštenom dvorištu
Napuštene kamene kuće
Dolje blizu mora
Trebala sam poći makar pješke
Bosonoga bez ijedne pjesme
Bez ijedne riječi jebeš riječi
Kao da su mi ikad rekli dobro ti je to
Kao da su mi ikad   ista
Djevojko to si ti
Nema nazad
Niko te neće pogledati
Niko nikad zagrliti
Znam
Trebala sam bosa
Pješke
Bez parčeta hljeba bez jabuke u džepu
Bez igdje ikoga svoga
U crnoj haljini na tačkice
Sa kosom u kojoj bjesni hladan
Vjetar sa sjevera
Trebala sam otići
Tražiti na uskim stazama
Poznate tople sjenke
Tvoga glasa
Odmah pored lelujavih čempresa dolje
Gdje Mak gradi zemlju
Golim šakama kamenje razbija
I pjeva o njoj
Pjeva joj
Toj
Zemlji
Koja ga ne zaslužuje
Trebala sam postaviti stol u dvorištu
Ispod razgranatog nara
To bi bilo jedno napušteno dvorište manje
I dva napuštena nara manje
Plus limun i smokva za mamu
Trebala sam znam
Obojiti vrata u plavo prozore
U žuto i sjediti
U sjenci tvoga glasa
Sve do sumraka
Pokupiti sve uzaludne riječi
U koje mi niko nikad nije ni povjerovao
Potpapaliti njima vatru
Ugrijati stare kosti ispeći kruh
A na stolu u napuštenom dvorištu
Koje to više nije
Ostaviti času vina za nekoga ko bi možda
Ipak
Mogao doći
Dolje gdje Mak golim rukama
Pjeva o zemlji koja ga
Ne zaslužuje
Trebala sam
Znala sam
Da pisati je isto što i gubiti a

Gubiti znaci pisati
Jutro bi već smislilo sta uraditi
Sa mojim treperavim rijecima sa

Igubljenim dahom
Koji drhti u  crnoj haljini na tačkice i
Sa čupavom napuštenom mačkom
Koja bi se noću došuljala u ovu priču
Legla
Pored nara
U dvorištu koje više ne bi bilo toliko napušteno
Sigurna da je upravo to mjesto
U sjenci ispod žutog stola
Njezin budući dom

10528081_789878747711187_1953477780_n

za moga djeda Ristu,za njegov i Makov Stolac ,s ljubavlju

Komentariši

