BESKUĆNICA l

Bila sam u ratu
Jadnom malom i protiv svoje volje
Ni kriva ni dužna
Vidala sam rane
Daleko odavde
Gdje niko o meni ništa znao nije
Brala sam makove u povratku
Osjećala sam se kao starica
Zvali su me dete
Vratila sam se kući
Kiše su padale
Ni ovdje više niko o meni
Ništa znao nije
Ti si došao
Pa otišao
Naprosto si zapalio cigaretu
Za usput
I otišao
Pokidao si mi grane moje
Lisnate zelene moje grane
Da mi sva proljeća ozebu
Da mi sve jabuke istrunu
Sapleo si mi puteve prije odlaska
Lukavo vojnički
Da nigdje prispjela nisam
Ni na zemlji ni na nebu
Vratila sam se iz rata
Dočekao me rat
Niko o meni mario nije
Umjesto dobrodošlice nasla sam oružje
U dvorištu ispod lipe
Ptice su nestale sa neba
Ti si zapalio cigaretu
Za usput
I otišao
Pustoš mi ostavio nepreglednu
Da si u ovom cirkusu ovdje
Ni šator podići ne mogu

1916605_1185039238519_4076061_n

Komentariši

