bLackAndBLUE

Mogla bih da napišem posebnu priču o svojim ožiljcima, bolestima i incidentima koji su na neki neobjašnjiv način povezani sa muzikom i najboljim i meni lično najdražim albumima iz moje ne male kolekcije ploča.Ja sam bila jedan veoma nemaran vlasnik popriličnog broja vililskih muzičkih ostvarenja u vrijeme bivše nam države, onda kad još nikom , pa ni pticama zlosutnicama nije padalo na pamet šta će uskoro da nas snađe.Muziku sam slušala svim svojim bićem i bila je dio mog krvotoka, tako da su se za vrijeme loših dana, ploče rasute po podu mogle jedino preskakati, a moj brižni prijatelj Goran je ljutito prznio zbog mog tako nedolichnog ponašanja.
Tata je često putovao, šzto privatno, što poslovno i ja sam ga mnogo puta pratila na tim putovanjima, a sa njih sam , iako sam bila u godinama kada su mojim vršnjakinjama najbitnije stvari u životu bile frizure, krpice, cipele i drugi ukrasni elementi za stvaranje slike o sebi u javnosti – ja sam se sa tih putovanja vraćala sa naramkom LP ploča i eventualno, originalnim Lewisicama… svi znaju kako su Varteksove bile grozne.
Moja kolekcija ploča je neslavno završila.Prodala sam ih na pijaci, za vrijeme rata, za Marku po komadu.Većinu , zapravo, nisam mogla da prodam , jer nije bilo zainteresiranih.Ono što nisam prodala , pažljivo sam složila u kartonsku kutiju i ostavila pored kontejnera za smeće, zatim smo se odselili.
Black and Blue sam dobila za vrijeme jedne užasno duge i teške gripe, dok sam se tresla u groznici, sa oblogom od sirćeta i bjelanaca na nogama,hladnom maramom na čelu – došao je tata , i pod miškom je nosio ovu ploču.
” Evo, da se malo zabaviš…Ne znam da li sam potrefio, ali čini mi se da si ove čupavce već i prije kupovala”,nasmiješio se zbunjeno.Tata je uvijek zbunjen kad sam ja bolesna i ne zna šta da kaže niti kako da mi pomogne.
OVaj put je bio sasvim pogodio.U sridu.

Komentariši

