INVENTURA – new years eve count

otvorim kutiju

pandorina se zvala

al sad je moja

olovke u njoj držim

neka stara pisma i

jedan polomljen prsten kao

milion drugih vrijedan

zatim

čelo spustim na ruke

zavirim u tamu

dolje daleko u sebe samu

(moja glava bistra

nije uvijek takva bila)

prstima preciznim

prepoznajem granice

dovde sam ja

odavde je mrak

i jedno obično čudo između

moja glava bistra ima

uglavnom

vrlo neurednu frizuru

ima oka dva

promjenjive dubine

i usne koje

slažu kule od karata

sve mi se čini

uglavnom uzalud i pogrešno

kad čelo

spustim u ruke

i zavirim u tamu

daleko dolje u sebe samu

jasno mi je ko dan

biće tu

jos mnogo nepredviđenog

putevima čudnim šveram

šta je bilo vidim

a šta će bit

još bolje

pomoću olovke iz kutije

koja pandorina se zvala

svu noć računam

sabiram oduzimam sve se puši

imam

to je očigledno

radosti od koje mi pucaju kapilari

vrtoglavice imam

ko zna od čega

imam boli

toliko da se svi zli jezici

zadovolje

imam još

i to baš ovim redom

manjak željeza

prijatelja

ljubavnika i sreće

(njega nemam, on me neće)

ponekad mi

stranac neki

ružu donese

odavde ja

a dovde tama

noću uglavnom sanjam sama

iz kutije koja

pandorina se zvala

a sad je moja

svoje blago vadim

i znam

to vam neću skriti

sve sta je već bilo

i još bolje znam

ono šta će biti

524582_560545933964535_500944620_n

Komentariši

