Goran

Godinama čuvam jednu čudnu i meni jako važnu i posebnu fotografiju iz mladosti.Na njoj zapravo nema ništa – to je jedna obična neuspjela crno – bijela fotografija s početka osamdesetih.
Ona je jednako siva i na negativu i na pozitivu. A čudno je to da su sve ostale fotografije sa istog filma sasvim pristojno vidljive. Na njoj niko živ , osim mene, ne bi ni pod povećalom bio u stanju da razazna ništa osim, eventualno, nekih lelujavih sjenki u gustoj magli  iznad Venecija mosta , na pocetku jeseni.
Brižljivo sam je uokvirila i nosim je sa sobom kad god putujem, prati me gdje god da se preselim, uvijek je među svim ostalim slikama na zidu iznad mog radnog stola, na mjestu sa kojeg se vidi iz bilo kojeg ugla sobe.
Kad je god pogledam, ja na njoj sasvim jasno vidim Gorana Milenkovića kako prebire prstima po maloj gitari, maloj gotovo kao ukulele, sjedeći na kauču u mojoj modroj sobi na desetom spratu i gleda me nekako iskosa, ispod trepavica – baš kao da samo ja imam njegovo dopuštenje da za sebe lično prisvojim taj trenutak u moru  vremena.Za slucaj da se izgubim.Ako zaboravim.U oluji, u bespucu, na raskrscu.Za vjecnost.
Davno sam , na njenoj pozadini grafitnom olovkom i nekim posve drugačijim rukopisom od mog vlastitog , preciznim i sitnim slovima zapisala : ” Dane katkad brojiš, a katkad ih važeš.”
Samo to.
Goran je ostao jedina ljubav u mom životu od koje nikad nisam odustala.
Prosto mi je nevjerovatno kako sam već tada,tako mlada,
znala sve o sebi koja ću i kakva ću tek  poslije  da
postanem.

76484_163834850323247_112397672133632_335797_5748727_n

2 komentara na “Goran

Komentariši

