Balada o jednom ručku koji kasni

 

” kuharice zlato moje
tebe jelo hvali tvoje”

Podne mi je pobjeglo
Vrtim se u nepravilnim krugovima
Od šporeta do špajza
I nazad
Ja – neodgovorna kuharica
Igram se kuham i čitam
Eberečke ebertučke
Hodam od špajza do šporeta
Care care govedare kolko ima sati
Dva mišja i jedan mačiji
Ja – odmetnuta gringo kuharica
Dvoboj je tačno u podne a
Podne mi je pobjeglo
Hodam miješam
Čitam srčem
Šveram ljuljam se
Izmišljam neočekivane zaplete
Žmireći žongliram noževima
Dresiram špagete znam
Moja će cirkuska vještina
Jednom da pojede moje knjige
Stranice  okrećem nosom
U hodu zabadam čačkalice
U živo meso
Listove kupusam pa
Kupus izlistavam
Sama sebi
Naređujem čik pauzu
Na stranici sedamdesetdrugoj
Zapalim kuhinjsku krpu
Tufnastu zastavu moje slobode
Podne mi je pobjeglo
Same smo ja i
Ova izlizana kuhača koju
Tu i tamo uperim  ljutito
Prema pokojnoj babi
Koja prigovara po navici
Odozgo sa police
Svog plavog kredenca
Tu i tamo zadrobim joj neku
Nepristojnost
Čisto da se zna
Čija je zadnja
Iz pasjaluka cmačem se
Sa glavnim likom i
Dodam previše svega
U sve što ključa
Sjećanja me zagrle
Taman kad mi ni tri ruke
Ni četiri slamke za spas
Ne bi bile dovoljne
Priznajem
Između sjeckanog luka
I mene
Postoji snažna veza
Promiješam pa
Koračam
Pet zečijih
Dva pseća
Čitam pa
Srčem
Jedan mačiji i
Prstohvat mediterana
Plačem jer
Između luka i mene
Postoji ljubav
Plače i supa
Na sav glas jer
Na narednoj stranici
Neko će negdje
Započeti rat
Još dva  tri zaokreta i
Neko će nekog moliti
Da ne odlazi oh ne
Ne odlazi
U taj isti rat
Knjiga rascjepljena
Nadvoje
Između glavnog jela i
Mješane salate
Mudro ćuti i
Čeka svoj ručak na tacni

100_3429

2 komentara na “Balada o jednom ručku koji kasni

Komentariši

