Prizori iz jednog polovnog života

PRIZOR PRVI

100_3429

NEKOLIKO OBIČNIH LJUBAVNIH KADROVA UHVAĆENIH U ULICI NIKOLE TESLE JEDAN A

Ogulila sam jabuke polako jer
To me smiruje
Isjeckala sam ih na listiće
Nož je bio tup
Uvijek je tup
Jer on stalno reže neke žice
Našim najboljim kuhinjskim nožem
Ispekla sam kolač
Previše cimeta
Rekao je
Napravila sam nabore na zavjesama
Prišila na njih oblake
I neku tešku kišu
Da bolje padaju
Okačila sam ih sama
On je bio zauzet
Nekim važnim telefonskim razgovorom
Pozdravio me neznanac sa druge strane žice
Klateći se na merdevinama
Otpozdravila sam neznancu
Sa druge strane žice
Onda sam očistila mačju kakicu
I pseći nered
Protresla sam ponjave preko balkona
Neki veseli prolaznici
Ljutito su se okrenuli
I presjekli me pogledima napola
Odjednom sam morala da sjednem
Tako raspolovljena
Razdvojena i rastrojena
Samo sam sjedila i plakala
Znam
Moralo je i to jednom da se desi
Niko me nije slušao
I nije bilo tako strašno
Mjesec je žmirkao na jedno oko
Kao da je prehlađen
Plakala sam tako raspolovljena
Zatim sam stavila na i tačku
Pokupila sam psa
Pokupila mačku
I portret indijanskog poglavice
Koji sam donijela u miraz
Punu korpu oguljenih kora od jabuka
Istresla sam mu u krevet
Vani je mjesec legao u lokvu
Sjela sam pored njega na pločnik
Sa mačkom zamotanom u šal
Poput tek rođene bebe
I psom koji ne laje na zvijezde
Sjedili smo tako
Na betonu parkirališta
Ja sam pušila
A mjesec je bio prehlađen
Izgledali smo kao izbjeglice
Iz još jedne turobne ljubavi
Koje više ništa ne mogu da izgube
Sjedili smo tako
Sve dok nam se guzice
Nisu pošteno smrznule
Sutradan ujutro
Pila sam kafu i
Doručkovala
Čitala vijesti sa neta
Lakirala nokte na nogama
Opušteno čavrljala sama sa sobom
Ispod stola
Pas je glođao svoju kost
I mlatio repom sretan
Što njega nema u blizini
Oh ne ne
Njemu se taj neuredni gotovo prljavi
Gotovo sretni prizor
Ni pod razno ni u snu nikako
Ne bi svidio
Ne bi mu se svidio

Komentariši

