Prznica

527192_4000307218459_477025150_n

 

Dobar je ovo život

Čim zakoračim preko granice

Od slankastog zraka
I mirišljave smole
Dani mi postanu podnošljivi
Noći ne divljaju
Sjednem na sunce
U neki prašnjavi zaklon
I gledam u veliku vodu
Misli mi napokon
Puštaju mozak na miru
Polako ali sigurno
Postajem dobra
Mislim
Živjeti je lako

Lakše
Nego napraviti dobru limunadu
Gledam kožu kako mi tamni
Smiješak mi ne silazi sa lica
Bijele slane stazice od soli
Me  škakljaju
Mrštim se tek kad podignem pogled
Iznad razine mora
Povremeno progovaram
I to samo kad moram
Oko podneva zavlačim se u hlad
Iza kamenog zida i ljubičastih sjenki
Odakle
Namigujem na nebo
Koje je ćutljiv sagovornik
Taman po mojoj mjeri
Dugo i predano
Gledam smokvu u dvorištu
Škiljim na nju kroz skupljene trepavice
Brade naslonjene na ruke
Između udaha i izdaha
POvremeno
Pomolim se nekom plavookom bogu
I pristojno zahvalim
Na nečemu što ne znam kako se zove
A služi za
Pripitomljavanje oluje
Na otvorenom moru
I precizno samočitanje
Onih gorepomenutih tragova od soli
Koji se posebno čvrsto
Lijepe za pjesnike
Dobar je ovaj život
Pljuckam košpice od grožđa
U pepeljaru
Dobrovoljno ne pušim
Žurim jedino da nahranim psa
Zagrabim šakom slane vode
I umijem se
Pustim vjetar da me suši
Otkuda meni pravo da se bunim
Čemu se ja to bunim i zašto
Čak je i debelom uličnom mačku
Kristalno jasno
Da se ovom životu
Ništa pod bogom
Ne može zamjeriti

 

IMG_0218

Komentariši

