DAN OSMI

 

OŽILJCI

 

Opijena sam blagošću nesretnih

Ovaj dan nosi

Čekanje na krilima

Odlučila sam istrenirati

Svoje srce

Kao obični poprečnoprugasti mišić

Moja duša

Tvrdoglavo magare moje

Nju ne diram

Popodne protiče sporo i mirno

Danas nikog ne želim da čekam

Ni druga

Ni dragog

Ni sebe

Sve što me je ikad boljelo

Samo je bezbojan

Hladni ožiljak

Moji prsti ga mrze

Neka moja usamljenost danas bude

Invalid u kolicima bez ikog svog

( Koji za obično pišanje

Mora na ramenu da ponese

Cijelu ovu prokletu planetu

I da je potom spusti nazad

Pokoran )

Poslušaću razum danas

Bez pretenzija na nagrade

Hodaću da se pročistim

Suviše sapunice

Na pogrešnim mjestima

I eto gdje smo došli

U nekoj nepoznatoj šumi

Punoj uzrelog  zraka

Njegove ruke danas

Sa kamenjem pričaju

O zagrljajima

On više ništa ne zna

Kada mu jugo nanese miris mlade vode

On opsuje

Pa pljune

A ja ću možda

Dugačku haljinu da obučem

Iz samilosti prema klincima

I da se zapijem noćas

Negdje

Sama samcata

Baš me zabole

Što će misliti

Da sam luda

 

guayasamin6

 

ilustracija Oswaldo Guayasamin,painter

 

 

2 komentara na “DAN OSMI

Komentariši

