DAN SEDMI

“… and everything depends upon

how near you sleep to me …”L.Cohen

 

Prespavala sam ga dušo

Mirno i pobožno

Bez mnogo muke

Uspjelo mi je

Dva i po puta sam jela

Da ne pokvarim ritam u crijevima

Usput obavila

Jednu kratku i žučnu raspravu

I izgubila

Sve držeći se čvrsto

Za staru knjigu o robovima

I lancima

Bez korica i bez smisla

Uz nešto malo bola u krvotoku

Koji je pronalazio

Najčudnija mjesta da proključa

Spavala sam dana sedmog

Jednog ratnog čekanja

Zaboravljena

Čista

Sama

Svemoguća ja

 

guayasamin-torso-desnudo-de-la-edad-de-la-ternura-pintores-latinoamericanos-juan-carlos-boveri

 

 

ilustracija, Oswaldo Guayasamin

 

 

 

 

 

 

2 komentara na “DAN SEDMI

Komentariši

