SECOND HAND WAR STORIES,DAN PETI ~ JUGO

 

Ujutro srčem kafu

Glasno i sasvim neartikulisano

Obrišem uglove usana

I kažem sama sebi : fuj!

Dobro poznajem ovaj vjetar

To je  februarski jugo

Šarlatan koji je odlučio

Da mi danas pobrka sve račune

Prepuštam se bolu  ionako

Nikad nisam bila neki matematičar

Obući ću se u crno

Pustiću i moju njušku

Koja mi je inače uglavnom draga

Da se mršti i duri

Dan peti je kao stvoren za inat

Nisam ni to znala

Praviću se umiljata

Neko će mi povjerovati

Praviću se bespomoćna i tužna

Čitav božji dan

Ovaj će mi vjetar platiti

Za sva moja dosadašnja čekanja

Čim ga prvi put ugledam

Gologlavog bez ogrtača

Ispod kojeg je uvijek ništa

Dan peti jednog čekanja

Dušu dao za telefoniranje

Okrećem neke čudne daleke brojeve

I tražim neke ljude

Koje sam voljela iako

Znam da ih neću naći

Razljućena

Udaraću bosom nogom

U betonski zid

To vam je samo još jedan od načina

Kako daljina može da boli

Biću na kraju sretna

Ako samo ugruvam palac

I nimalo dostojanstveno

Plačem na podu u kuhinji

Odlučujem:

U zoru  kad jugo tinja

Napisaću tri pisma

Imam olovku imam srce

I prozor sa kojeg se vidi svitanje

Za peti dan

Jednog ratnog čekanja

To je sasvim dovoljno

Ljubavi i bola

I previše

Rekla bi neka sitničava duša

 

tumblr_m7re93rJun1rpvjjio1_500

Ilustracija, Oswaldo Guayasamin, painter

 

Komentariši

