Biti sam na ulici ( biti sam! )

Sumrak u pariško plavoj

Tu je bio park

U kojem sam odrasla

A sad ga nema

Vježbam prisutnost

Družim se sa svojim cipelama

Stavim ruke u džepove

Nonšalantno

Krenem pa stanem

Boli me ona stvar

Sačekam dobar vjetar

Psujem u sebi

Krošnje u kontralajtu

Pariško plavom

Sumrak i mirisni košmari

Odjeci nekih dijaloga

Stari barem trideset godina

U parku u kojem sam odrasla

A sad ga nema

Pogledam na sat

Sad je toliko i toliko

A ja sam slobodna

Vježbam vražju prisutnost

Posmatram ljude

Te savršene strance

Ponekad u zavjetrini

Ugledam nečije lice

Učini mi se poznato

Koračaću do toliko i toliko

Jer svaka sloboda se plaća

Žmirkam

Navikavam se na samoću

I blagosiljam zaboravljanje

Opraštam neopraštanje

Boli me ona stvar

Izvadim ruke iz džepova

Opet nonšalantno

Volim se sa cipelama

Tek u zavjetrini jer

Sloboda se svaka plaća

Tek u zavjetrini

Iza ugla ponekad

U nepomicnoj tisini

Iznenade me suze

Komentariši

