HERRENGASSE

ili

HODATI PO SJEĆANJU

Prolazim ovom ulicom

Oduvijek

Hodam napamet

Nevidljiva

Pazim da ne stajem

Na linije života kažu

To donosi nesreću naravno

Ja nisam praznovjerna ali ipak

Pozdravim sladoledžiju

Kimnem šverceru deviza

Kupim cigarete

Ne moram ni da kažem koje

Nasmiješim se čuvaru

Nekog važnog ulaza

Prolazim ovom ulicom

Oduvijek

Nevidljiva

Hodam po sjećanju

Uđem na jugu

Blago savijem u sredini

Izađem na sjeveru

Hodam da naučim

Čitati vlastite misli što nije nimalo jednostavno

Hodam da postanem neko

Ne plašim se nevidljivosti

Dapače

Hodam bez oslonca

Pazim na svoje korake

Kao da su mi djeca

Kao da su

Jedino što imam

Hodam da ne plačem

Ovom ulicom oduvijek

Kao da putujem nekim dalekim šarenim gradovima

Kao da sam svugdje pomalo

A zapravo nigdje

Kao da sam zarobljena u vremenu

Udjem na jugu

Blago savijem u sredini

Izađem na sjeveru

A kad mi postane tijesna

kad prestane da pjeva

Samo raširim krila i

Odletim

Komentariši

