SCARFACE

Oluja je prošla
Tišina pritišće zidove
Moje spasonosne špilje
Oprezna , osluškujem
Kotrljanje krvi
U ovom čudnom tankom tijelu
(koje je sasvim slučajno baš moje)

Kroz prozor
Čuje se pjesma oslobođenih
Opasna pjesma
Izlazim
Naoružana jedino strašću
Svejedno
Koljena mi klecaju
Bojim se da me nećete prepoznati

Moja haljina svjetluca
Kao oblak mjesečeve prašine
Rođena sam da budem ratnik
Ja
Rođena sam da budem izbjeglica
Vi – nikog ne vidite
Vi
Ništa ne čujete
Prolazim pored vas
Kao vječno ranjena životinjica
A moje noge se same
Ponosno šeću
Gradom kojeg voljeh nekada

Oluja je prošla
Svečana tišina pritišće zemlju
Konačno
Čujem oblake dok plove
Konačno čujem
Krošnje kako dišu
Ova je oluja prošla
I
Začudo
Ostavila svoje tragove
Samo na mom licu
Samo
Na licu

Mom

1 komentar na “SCARFACE

Komentariši

