KRATKE PRIČE IZ ORMARA

21.

Ovisna sam.

Jednom davno, jedan mi je raščupani šaman prepisao

svaki dan tri puta po dvije male radosti.

Slijepo se držim njegovog recepta,

iako mi je nekad samo čudo potrebno da ga ispunim.

To je jedina tajna mladolikosti moje duše.

22.

Na svemu piše rok trajanja.

Zato na uglovima noći, izmedju snova,

uvijek stoji neki muškarac koji drhti

i neka žena koja plače.

Stoje tajne, koje smo mogli jedni drugima šaputati, tata,

duboko u noć,

uz oblake duvanskog dima i domaću rakiju,

dok djeca mirno snivaju.

23.

Ponekad ugasim svjetlo ( jer, tako se bolje vidi )

i zagledam se u sebe samu.

Četrdeset i ihihi kuka,

a samo zera neupotrebljive tuge u mojoj šaci.

I ko je, zapravo, ova žena nežena,

ovaj čudni zemaljski dom moj?

Nije da baš moram znati,

a možda ni ne bi bilo loše.

24.

Ponekad ugasim svjetlo (jer, tako se bolje vidi)

I čvrsto odlučim da ništa više ne želim da znam.

Pružim se koliko sam dugačka,

metnem ruke pod glavu

i gledam sjenke na zidu.

I baš me, baš me briga.

S vremena na vrijeme me u tom neznanju prati sreća.

A šta ona ovdje radi, to samo vrag zna.

Komentariši

