KRATKE PRIČE IZ ORMARA

9.

Džabe gledate u zvjezdano nebo.

Tamo pišu samo slatke gluposti

za one čija duša nije ništa glasnija od vazduha.

Sagnite glavu.

Koračajte pažljivo.

Tajne su zapisane jedino u neuglednom i samoniklom bilju.

Sve što treba da uradite je

da se sagnete i uberete ih.

10.

Ponekad je najbolje imati gladno srce.

Zažmiriti pred putokazima,

zaspati na raskršćima.

Staviti ruke u džepove i poći

baš tamo gdje gladno srce želi,

bez dodatnog zapitkivanja.

Tamo se sigurno uslast jede

i najtvrđa korica hljeba.

 

11.

Imam djetinju naviku da razgovaram sa psima i mačkama .

Ponekad i sa pticama, ako nisu predaleko.A

Najslađe se ispričam sa ružama.

Postoji mala mogućnost da se varam,

ali nikad u životu nisam imala tako dobronamjerne slušaoce.

 

 

12.

Voljela bih da jednom zavrnem poštenu samarčinu onome ko me ubijedio

da sam ja zapravo Trnova ružica i da princ samo što se nije pojavio.

Neko vrijeme mi je čak i izgledalo tako.

Za ime boga,

ništa pod nebom nije ukazivalo na bitke koje ću da bijem !

 

 

13.

Pa čak i tad, hrabrost je bila samo dobar početak.

Ostatak bajke moram sama napisati.

Zato, ponekad, samo ćutim i mutim.

Nikad ne lajem na zvijezde i nikad

ne pravim razliku između intuicije i nauke .

I za svaki slučaj, nikad ne pljujem na mačke.

 

 

 

14.

U slobodno vrijeme sakupljam ožiljke.

Šarene tetovaže nacrtane oštricom pravog noža.

Nije da sam baš nešto posebno hrabra,

Al sam sretna.

Nekima je ta moja sreća pravi trn u oku.

Prosto da se čovjek rasplače.

Komentariši

