KRATKE PRIČE IZ ORMARA (ili : toliko ja znam o anatomiji)

 

1.

 

Svi spavaju.

Sanjaju.

A moj mir ne postoji.

Niti moja bitka ima kraja.

Ali , neka.

I – baš zato.

 

2.

 

Priznajem.

Ukrala sam neke riječi i šarene laže

iz tuđih mirisnih lancuna,

i sad se pravim pametna.

Najžalosnije je

što me baš brige za posljedice.

 

 

3.

 

Sve od maglovitog djetinjstva, pa do očigledne stvarnosti,

u mom je krvotoku uvijek bilo previše tuge, a premalo eritrocita.

Čiji manjak nema nikakve veze sa vatrom.

A ja sam vam živi dokaz za to.

 

 

4.

 

Naročito sam tvrdoglava tamo gdje vatra dodiruje moju vlastitu krv.

Tu mi je glas tanak poput bijelog oblaka,

a pjesma laka kao ostvareni san.

Tuda se šuljam i pazim da ne probudim vjetar.

Ko god da kaže da ja nemam muda, laže.

 

5.

 

Danas mi je odjednom i iz čista mira, sve jasno.

I, da budem iskrena,

uopšte ne znam šta bih počela sa tom jasnoćom.

Dođe mi da se od nje sakrijem pod jorgan.

Da je poklonim nekom dragom biću za rođendan.

 

6.

 

Ruke su nepogresivi I precizni putokazi

svakom svom poštenom vlasniku.

Kad znaš kud ideš,

ruke se tome raduju jednako kao i tvoje srce.

Zatim, uvijek su ti pri ruci,

što nije slučaj i sa ostalim životnim putokazima.

Trepere zajedno s tobom,

a kad zalutaš uvijek možes da rukama dozivaš pomoć.

I bude ti lakše.

 

7.

 

Kad čovijek pogleda u ovu moju kiselu facu,

odmah se vidi da puno razmišljam.

Najčešće među svojim, a i tuđim govnima.

Time samo potvrđujem već dokazano,

da se i kroz govna može prolaziti

neokaljane duše i čista srca.

 

8.

 

Često sanjam dom.

Dom kao nacionalnost.

Kao postojanost.

Kao božju volju.

Kao čvrstu ruku na mom ramenu.

Matematički gledano,

dom znači zauvijek,

zauvijek znači plus minus beskonačno.

1 komentar na “KRATKE PRIČE IZ ORMARA (ili : toliko ja znam o anatomiji)

Komentariši

