PISMO TREĆE (iskorišteni)

bila je to jedna šuma
mi smo bili stranci
šuma ko šuma- zelena i vlažna

pozdravljali smo bube sa:
zdravo , bubo, mrdaš li se
(kroz postelju moju)
dobrodošla, kako ti je trava?

zemlju sam jeo zemlju vario
u toj šumi
gdje smo bili stranci
nekom smo kamenju kožu gulili
mahovina je zabrinuto ćutala
a krošnje su napamet znale

svaku  našu pjesmu
(odavao nas je glas pun bola)

pozdravljali smo bube sa :
zdravo, bubo, mrdaš li se
(kroz postelju moju)
dobrodošla na BATTLEFIELD!
…………
otad mi se trava bjesomučno gadi
rijeka nema miris ni nebo boju
u toj šumi bezimenoj
zemlju sam jeo zemlju vario
kamenju kožu gulio

IZ SJEĆANJA:
KAKO KAMEN PADA U VODU
A SO SE SUŠI
&
glas mi je žedan
a časa puna vina
zaista postoji

Komentariši

