OTPUTOVAĆU 2

Odmah da se razumijemo

Otjerati me ne možete

Ja nisam šugav pas

Na kiši

Sa odlascima

Ja problema nemam

Naprosto sakupim

Sve moje papire

Sve sličice i olovke

Sjajne omote od slatkiša

Neposlana pisma

I ukradene trenutke sreće

U jedan veliki kofer

Jer

Zapanjujuće ali istinito

To je jedino od čega ja živim

Ako zanemarim jogurt i hljeb

I poneki plavi zrak sumraka

Ja živim od pisanja

I odlazaka

Sanjarenje

To je sve što ja imam

Ove dvije ruke

Koje kao da su tuđe

Ili obje lijeve

Ali jedine koje imam

I ove oči

Što gledaju

I ne vide
Jedine su koje imam

I ove noge dvije

Zašle u godine a

Gdje bi još sve da zađu

To samo vrag zna

Ali ćuti kao zaliven

Sa odlascima

Ja problema nemam

Samo saberem te ruke

Te noge te stranputice od snova

Pokupim sve te papiriće

U jedan veliki kofer

I otputujem

Pravo

Za negdje
226838_495576547146478_1966307999_n

Komentariši

