BLAGO SLOVO

Evo

Donijela sam te na izvor samog bola

Čigro neprestanka

Zašto da se lažemo

Nema ti na ovom svijetu puno meda

Mali moj

Već gorki pelin i sante leda

Donijela sam te dovde

Lako kao pahulju snijega

Ja

Početak  sam tvoj

Čigro zaigrana

A sutra

Kad se napokon  sretnemo

Šaptaću ti

Miris toplog mlijeka u tami

Obečaću ti

Polja lavande u cvatu

Napraviću ti golim rukama

Meki krevetac  od oblaka

Daću ti

Sve što u mojoj duši cvjeta

Bijele zime i modra ljeta

Biću tvoja barka na namreškanom moru

Brojaću zore i sutone u tvoje ime

Naučiću te hodati trčati letjeti

Eto

Donijela sam te u ovu kasarnu

Punu mržnje pakosti i laži

Mali moj

Ja

Početak sam tvoj

Između tebe i mene samo je

Oštrica njihovog gnjeva

Samo je crno ispod nokta

Od šapa  tih   prljavih uvijek

Osmjehom se brani

Vukovi uvijek  koračaju sami

Evo

Donijela sam te na izvor samog bola

Čigro neprestanka

Ja početak sam tvoj

Sad neka mi bog pomogne

Ako znam

Kako ću te namamiti vani

januar 13 808

Komentariši

