TO JE VEĆ PITANJE ČASTI

Ako ima nekoga reda

U ovom vrtlogu obmana mržnje I strasti

Što ga zovemo ljubav

Ovaj će muškarac pasti

Pratiće moje tragove

Mirise opasnosti I nevolje

U moju sobu na rubu svemira

Sići će

Niz tanku mjesečevu zraku

U moju otvorenu šaku

Ako ima ikakvog reda

U ovom haosu

Što ga zovemo život

Taj mu je put ucrtan

Na širokom dlanu

Znamenje krasote

Izgubiće moć jer

Ja nisam od onih

Uz pravi puder oksidiranu kosu

I nešto malo

Precizno utisnute boje

To bilo bi vrlo lako

Ma, znate već kako

Ali – gdje je tu pitanje časti

O čemu ja

Priznajem

Svašta znam

Ili samo mislim da znam

Kako bez maske prenemaganja

Bez lažiranja

U ponoćnim predstavama

Sa mojim riječima kao udicama

Među modrim talasima

Jer to je već pitanje časti

Sa mojim riječima

Mojim rumenim saveznicama

Mislim da znam kako

Ovaj će muškarac

Pasti

 

Komentariši

