MOLITVA

 

molim ti se
pogledaj me

svi moji prijatelji su tamo
iza sivog horizonta
pišu poeziju
u kafani pod lipom

voda im je vino
a vino je moć
u mom je grlu iverje samo

dan tutnji njihovim venama
moj dan je crknuti pas

molim ti se
pogledaj me
sve stvari lukave oči imaju
vidjećeš da
u ovoj smrdljivoj sobi
brojim žohare i kapljice proteina
brojim suze

dobro veče kaže sestra
ja brojim njihove hladne pozdrave
a mrzli prsti me dotiču svud

molim ti se
ako milosti imaš
u ovaj sveti dan

neka me voda ponese nizvodno
neka me mjesečevi čudaci posjete
neka me na noge osove

a za ostalo
ja ću sama
srebrne sablje iskovati

Komentariši

