OBJAŠNJAVAM SE S PESNICIMA ( u noći kada je otišao Vasko Popa )

svakakva sam ja žena
ja umem da dođem i odem u snu
crna sam i bela
besna i stamena, žena od kamena
ja sam žena koja ume da voli kao Ivo
slabo ćete me razumeti
ako ne dozvolite moju igru senkama

 
ja sam žena
sa sto hiljada lica i vise
sve bolesti lečim
od postanka sveta do novih planeta
slabo smo stajale
gordo smo padale
ja sam žena koja ume da voli kao Branko

 
pusti neka moj dah govori
umesto mog lica
neka moja reč bude
sve što ćes videti
mostovi postoje zato
da vas ja prevodim preko
zauzvrat ne tražim ništa

 
svakakva sam ja žena, ja sam
blagost koja moli
ja sam i kuja koja boli
vaša sam isto koliko i ovaj sneg vani
dolazim, odlazim, a vi stojite i čudite se
ja mogu umesto pesama
pesnike da rađam
ja sam žena koja muški ume da voli

Komentariši

