OBJAŠNJAVAM SE S PESNICIMA II

Zarobljenu bolom

Čuvate me

Nad mojom posteljom prozor

Zasut snijegom

Na prozoru sarin konjić

Mirno gleda okolo

Čuvate me zarobljenu bolom

Krila vam tanka svilena

Belo vam cvrkutanje

Pozdravljate praznike

Zarobljenu bolom čuvate me

I ova papirna tamnica mi je teška

A kamoli, a kamoli –  nebo

Čuvate me – I nagradu čekate

Nežne reči protiv smrti

Otkud vam ta ideja

I šta da vam pevam

Ovako sama

Ovako hladna

Čuvate me a mamite me

Crne nam se oči

Dodiruju vetrom

 

Ovi zidovi milosti nemaju

A ja sam I koračati zaboravila

 

Samo snagom psovke:

Bestraga joj duša

Đavo nek je hrani

A pesnik oplakuje

Samo snagom psovke

Pesak iz usta

Sapraću u osmeh

 

( pa cemo onda ravnopravno

Ovaj crveni svet obletati)

Komentariši

