GOLIH KRALJEVA

Tragala sam noćas za sudbinom.Bila je to jedna od

onih čudno modrih noći u kojima se čak i vilenjaci

mogu izgubiti.Jedna od onih noći u kojima se

ljubavnici prepoznaju.Nikako se nisam mogla

prevariti.Istina je bila nacrtana na nebu kao na

dlanu.Prihvatila sam igru.
Sanjarila sam o sreći tiho, kao da mi nije važno.

Saosjećala sam sa onima koji su odustali.

Iz objesti sam si naređivala isto.

Ali svom sam anđelu čuvaru davno obećala da neću  i moja mi

časna riječ ne dopušta da to učinim.

Zato uvijek biram crvene figure, tople i tamne kao u

najnježnijem kutku moga krvotoka.

Ponoć je davno prošla.

Ne idu mi pobjede ni ovaj put.

Božićno drvce svjetluca u tami, važno je igrati, ne

ljutiti se , praštati…
Mogla bih razmaženom gestom prevrnuti tablu, ili,

možda, spaliti čitav ovaj prodani grad.

Ali, šta će onda ostati zori, mojoj najboljoj prijateljici?

U pepelu, agonija se sama rascvjetava.

Počeci se umnožavaju.

Moje je srce okrutno hladno i čisto kao suza.

Jeste, ja sam glavni krivac što ova noć nigdje nema

mira…
Kad je svanulo, zrak je mirisao na strah, kao pred

bitku.

Umila sam se.

Samo sa svojim golim licem,i potrošenim rukama,bez

zaklona, bez igdje ikoga,zaputila sam se u jutro.

Kad voliš, uspomene su sitno smrvljeno kamenje koje,

poput tvrdoglavog dječaka, nosaš po džepovima.

Ne, bijele rukavice nisam navukla.

Ne stidim se svojih rana.

Nabrana haljina i duboke čizme moj su početak dana.

Sve dame ionako u ovo doba spavaju,čiste i mirne.

Na bojnom su polju ostale samo lavice i poneka kuja.

Doručak je toplo mučenje na rubu stola.

Da mi ga je samo zagrliti i priviti, kao melem, uz grlo.

Nista više u svoju odbranu uraditi ne mogu.

Ljubila sam neprijatelja, i to je to.

Komentariši

